Publicerat: / Allmänt

Ganjaman

Varit dålig på uppdatera senaste tiden. Elin har börjat se resultat på vår stretch challange kan inte säga detsamma tror jag. Men jag har börjat känna skillnad, så om jag skulle jämföra med bilderna skulle jag kanske se skillnad men inte i spegeln :)


Har inte heller så mycket att dela av mig med. Jobbade hela helgen, veckan och till helgen också. Sen så har jag fått byta så jag framöver kommer att jobba jämna helger istället för ojämna, vilket är det stort + !!

Gjorde en liten veckouppdatering för att dela med mig av något iaf 

 


Postat av: Elin Lundqvist

Du får dra med mig på ett morgonpass! :)

2015-02-19 @ 08:49:07
http://elinpauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...