Publicerat: / Träning

Den efterlängtade vännen

Så länge jag önskat att jag haft en stång hemma... NU har jag en! Att hitta en 45mm är inte alltid så lätt, men nu har jag äntligen lyckats få tag på en. SUPER GLAD!


Har bara testat den litegrann än så länge, måste mäta med vattenpass att den sitter som den ska först innan jag kör igång hårt :)


Lite exalterad, halvblind (inga linser) och ouppvärmd testade jag den lite.. ;) och failade lite också, men den satt ändå bra där den satt... Längtar tills vi städat unden i rummet och jag vattenpassat den så jag kan köra igång for real... 
 




Wiie!!!! 

 
 


Postat av: Elin

Fan va roligt!! Du har en riktigt snygg chopper också :D

2015-01-27 @ 10:11:09
http://elinpauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...