Publicerat: / Vardag

Plugghäst

Sitter nu och försöker skriva ihop en inlämningsuppgift som ska in imorgon... Går tyvärr inte som jag planerat. Förstår inte första frågan och de andra två hänger ihop med den första. YEAY!.... Nackdel med att plugga på distans och inte ha någon form av lätt åtkomlig lärare till hands där jag kan fråga vad som menas egentligen. 
   Fick i varje fall 100% rätt på provet jag skrev igår så det känns väl bra men ack så less jag blir då man inte förstår. Häller i mig kaffe också så snart säger väl magen ifrån? haha... Vilken bra dag det blev. NOT

Ikväll har jag iaf bokat in Powerstrike impact (PSI) i 45min. Jag måste ta mig i kragen och ta en sk.förbild så att jag kan se om det blir någon förändring på mig av träningen som jag äntligen börjat ta tag i lite seriösare!


 


 
 
Nu tillbaka till skoluppgiften... Wish me good luck!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...