Publicerat: / Träning

Lördag morgon och solen skiner på klarblå himmel

Blev bjuden på middag igår hos Emelis familj. Sötpotatisklyftor i ugnen och honungsgratinerade hallomis med beasås. Var helt fantastiskt gott och väldigt mättande! 

Idag klev jag upp relativit tidigt och for på Bodybalance kl 8.30 och därefter direkt CX. Stretchrummet var också uppdaget så blev att springa 20 minuter på löpbandet också och nu så känner jag mig alldeles slut och glad. 

Just nu sitter och och äter overnight oats. Ungefär som Elin hade gjort fast betydligt mycket enklare :) Säkert inte lika god men den går ner iaf. Sen blir det in i duschen och fara å jobba. Slutar 21.15 trots att jag har stängning       - kärlek till Teg som inte har öppet nå länge ;) - 

Saknar den här blekfisen som är å kör skoter i Kvickjock litegrann  också.
 
 
PUSS/SARA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...