Publicerat: / Träning

Update...

Körde Rumpa och ben med Emelie och Sanna i förrgår och Grit Streght igår, så idag är jag jäävligt mör i benen och rumpan kan jag tala om. Hade tänkt köra spinning idag men går verkligen inte med den träningsvärken jag har, så fick bli att vila idag. Imorgon dock kör jag och Elin pole, ruggigt taggad. Måste skriva ner lite grejer jag ska köra så jag får ut mycket av träningen. 

Ikväll blir det jobb på kronoparken, hoppas de är lugnt så vi kan chilla mycket ;) haha....
 
 
2 bilder på dagsformen... NAKENCHOCK, TROSCHOCK!!! Tar emot lite att lägga ut bilderna men det är för mig själv egentligen och för att jag dessutom inte har så många läsare.
Spänner inte magen men rumpan trycker jag dock som alla gör på rumpbilderna.. Har inte så mkt rumpa att skryta över annars så ;) haha ibland får man göra allt för att känna sig lite snygg. 
 
 


Postat av: Elin Lundqvist

Men såå snyggt!! I really love your butt and tummy. Hänt rätt mycket på båda dom under tiden som vi har kört pole.

Svar: Eller hur! Pole är såå himla effektiv träningsform!
Sara Dahlberg

2015-03-20 @ 16:14:22
http://elinpauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...