Publicerat: / Vardag

Mrs.Dålig på uppdatera

Längesedan som tusan jag uppdaterade nu..

Har inte tränat nå aktivt på slutet heller. Var i Håkmark i 3 veckor och då blev jag lite lat och orkade inte fara in till stan för att träna. Men nu är jag ju back (för ett tag sen.....) så nu ska det bli ändring på det här. Ikväll kör jag CX! Ska nog springa lite också och även lägga upp en stretchbild. #middlestretchmay

Bilden är från 24 Mars :)

 


Postat av: Elin Lundqvist

Woohooo, welcome back my love. Ska bli sjukt roligt med #middlestretchmay

Svar: Haha tacktack ;);) AA blir spännande å se hur långt man kan gå ner nå i slutet av månaden :D
Sara Dahlberg

2015-05-07 @ 08:48:18
http://elinpauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...