Publicerat: / Träning

fallin for the moonlight

Ska verkligen försöka ta tag i träningen så att jag kan känna mig tryggare med min kropp. Speciellt nu när sommaren börjar närma sig och man visar mer hud, där av måste jag alltid göra en veckoplanering med träningen. Här kommer veckans schema!



Mitt mål är att kunna se ut som jag gjorde för några år sedan.Känner att det ändå är ett rimligt mål eftersom att jag tidigare sett ut så och då jämför jag bara mig själv och mot min egna kropp. 
Mitt mål just nu:
 





Postat av: Elin

Tycker att du är SVIIIN snygg nu redan så jag tror att jag måste ligga i med träningen jag med om vi ska fortsätta umgås i sommar ;)
Och nä, jag får nog passa på CX just nu.. jävla rygg. Men snart så!
Najs att du har börjat med Spinning :)

Svar: Tack gulle du! Men alla har olika mål och det är mitt :D och klarrt vi ska umgås i sommar, Massa!Okey tråkigt att höra.. Du måste bli bra NUNUNU!! Blir första gången på torsdag ;)
Sara Dahlberg

2015-03-10 @ 13:49:29
http://elinpauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...