Publicerat: / Träning

#Middlestretchmay

Nu har jag kört första passet på länge på träna. Back on track igen!
Var jobbigare än vad jag kom ihåg att det var och hoppas på en smärtsam träningsvärk imorgon haha!!

Det var sjukt svårt att ta en bra middlestretch bild i tränas lilla stretch rum så jag är fett sne för jag var dum nog att inte göra en film och printscreena och aa blev ba dåligt helt enkelt, men bättre än ingenting iaf... Ska ta bilder ofta nu så att första inte blir tiptop skadar väl inte...

Här är den iaf. Tror ändå att det är lite förändring från bilden jag som la upp igår som var från Mars :D



Elin, lägg ut din första #middlestretchmay bild! :D (Btw, vet inte hur man taggar folk... Det får du lära moi) 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...